HTML

Alibikutya

Blog, avagy napló egy kutya velünk töltött napjairól és rólunk, akik egy kutyával töltik életüket.

Friss topikok

  • alibiapci: Ez olyan PMS-hangulatú. Reméle, hogy valami erős férfikéz kiránt majd az örvényből....... (2010.07.19. 22:38) Jártam keleten, jártam nyugaton...
  • alibiapci: Szuper az új táskád:))))) (2010.07.19. 22:30) Semmit anyámról
  • alibiapci: Ezek a férfiak..... (2010.07.16. 22:58) Sommás
  • alibiapci: Letérdeltél, szerencsém(nk)re:)))) (2010.07.16. 22:56) Anyázás
  • Kovi0614: Anya,BOGLÁRKÁNAK hívják...:) (2010.05.25. 14:38) Odett - friss

Linkblog

Még május

2010.05.28. 20:06 alibikutya

Közös kutya esetében nem ártana valami egyezményes jel, hogy ne öntse el az ember szívét az aggódás, agyát a megkönnyebbülés, hogy nincs a kutya sem égen, sem földön.

Lehet találgatni, kinek mi jutna. Szerencsére hamar kiderült kivel sétáltatják éppen egymást.

Tegnap, míg én húztam az igát, majnem elvitették, mert az utcán volt és a noé bárkájás lány erre járt, látta, hogy kibújt a kutya, kérdezte ide tartozik-e. Á, persze, de nem megoldás ez - mondta hígagyú és a lány már pakolta is volna be a furgonba Boglárkát. Aztán kapcsolt: meglátta az oltási bilétát, a bolhanyakörvet, érezte, hogy a selymes bunda alatt jóllakott pocak gömbölydik és gyanús lett, hogy itt nem utálja mindenki ezt a kislányt, letette szépen.

Mindezt telefonon mondta el, este, mikor hívtam, a számát gondosan a kezembe nyomta szipirtyó pribékje, és kértem, hogy el ne vigye, nehogy hallgasson bárkire is, holnap szereljük a kaput kutyabiztosra.

Szédülök, aludnék, elfáradtam.

Holnap remélem kegyes lesz az ég és nem délután 6 és 7 között szakad a nyakamba. Elindulok, meglátjuk. Csak futni kell.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alibikutya.blog.hu/api/trackback/id/tr22038743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása