HTML

Alibikutya

Blog, avagy napló egy kutya velünk töltött napjairól és rólunk, akik egy kutyával töltik életüket.

Friss topikok

  • alibiapci: Ez olyan PMS-hangulatú. Reméle, hogy valami erős férfikéz kiránt majd az örvényből....... (2010.07.19. 22:38) Jártam keleten, jártam nyugaton...
  • alibiapci: Szuper az új táskád:))))) (2010.07.19. 22:30) Semmit anyámról
  • alibiapci: Ezek a férfiak..... (2010.07.16. 22:58) Sommás
  • alibiapci: Letérdeltél, szerencsém(nk)re:)))) (2010.07.16. 22:56) Anyázás
  • Kovi0614: Anya,BOGLÁRKÁNAK hívják...:) (2010.05.25. 14:38) Odett - friss

Linkblog

Ajándék

2010.08.14. 10:47 alibikutya

Szeretem az éjszakai viharokat. Azt is, ahogy lenyom már este és ólomfáradtam az ágy felé terelget. Aztán bummm, repül a kaspó az ablakból, becibáljuk a ruhaszárítót az erkélyról és takaró alatt várom a végét. A falra furcsa mintákat festenek a villámok, ha jó felől ver, akkor az ablakomat is lemosatom, de sokszor marad a redőny le. Aztán elér valami csúcspontra és onnantól csendesedik, akkor lehet újra aludni, eresztve a kapaszkodáson.

Nem irigylem, aki fél, úgy isten igazából, vacak lehet. Én csak szent borzadállyal vagyok.

Apu csütörtökön túlesett a katéterezésen. Szerencsére nincs elzáródás az új - 3,5 éves - erekben, nincs visszatérő ritmuszavar se, az EKG se rosszabb. Hétfőn jön haza.

Egy évig nem vezethez. Míg ennek macerája, lemondása foglalkoztat másokat, nekem ez az EGY év zubog át a fejemen megkönnyebbülve, akkor még, ujjjjéééé, van egy év!!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alibikutya.blog.hu/api/trackback/id/tr892220965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása